رفتار و گفتار شهید حاج قاسم سلیمانی، الگویی نمایان و شاخص برای مسئولان است

بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت گفت: رفتار و گفتار شهید حاج قاسم سلیمانی، الگویی نمایان و شاخص برای مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، مهندس رضا خانی بخشدار مرکزی شهرستان پاکدشت در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت و رونمایی از تندیس این شهید والامقام که در روستای ارمبویه برگزار شد گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصور داشتند که با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، جبهه مقاومت توان خود را از دست داده و معادلات منطقه به نفع آنان تغییر می‌کند ولی غافل از این که سردار سلیمانی مکتبی است که از درون آن هزاران شهید سلیمانی دیگر تقدیم اسلام می‌شود.

رضا خانی افزود: شهید سلیمانی نه فقط در مقابله با تهاجم دشمنان اسلام و گروه‌های تروریستی موفق بود که با شهادت خویش نیز موجب وحدت بیش از پیش جبهه‌های مقاومت در برابر توطئه دشمنان شد.

وی تصریح کرد: امروز با شهادت شهید سلیمانی، مکتبی جهانی به وجود آمده که نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی، با حرکت در مسیر آن، آرمان‌های انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را محقق خواهند کرد.

 بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: رفتار و گفتار شهید سلیمانی، برای مسوولان نیز الگویی نمایان و شاخص است، ایشان با وجود برخورداری از جایگاه والا، مرد میدان عمل بود و با حضور به هنگام در تمامی صحنه‌ها و قرار گرفتن در متن جامعه، مشکلات را برطرف می‌کرد و در اصل ایشان حلقه اتصال مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

خانی اظهار داشت: این که در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، میلیون‌ها عاشق فارغ از هر گونه تفکر حضور پیدا کردند، نشان از این واقعیت دارد که مردم به خوبی اخلاص در رفتار و گفتار را درک کرده و برای آن ارزش قائلند، شهید سلیمانی محبوب قلوب تمامی ملت‌های آزاده جهان است و مکتب ایشان با شهادتش به پایان نمی‌رسد.

وی تأکید کرد: اگر همه مردم و مسوولان تلاش کنند تا همچون شهید سلیمانی ولایت پذیر، مخلص در عمل و گفتار، دشمن شناس و حاضر در تمامی صحنه‌ها باشند، بسیاری از مشکلات امروز جامعه برطرف می‌شود.

کد خبر 1134502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha