رفع مشکلات کشور با تاسی از روحیه سردار مقاومت امکان‌پذیر است

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: رفع مشکلات کشور با تاسی از روحیه سردار مقاومت امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه بصیرت و‌ دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در مسجد جامع امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا برگزار شد.

سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان پیشوا گفت:‌ بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک راه، یک مدرسه و‌ یک‌ مکتب است که همه‌ باید از آن درس بگیریم و به ویژگیهای والای ایشان تاسی بجوییم، این سردار رشید اسلام، در بحران‌ها و سختی‌ها و زیر گلوله و‌ آتش، نیروها را هدایت کرد و با آرامش، درایت و‌ تدبیر، دشمن را وادار به شکست کرد.

وی افزود:‌خداترسی از جمله ویژگی‌‌های این شهید مقاومت است؛ کسی که از خدا ترسید از شخص دیگری نمی‌ترسد بلکه دیگران از او‌ خواهند ترسید، سردار سلیمانی در هر عملیاتی که حضور داشت به همرزمان روحیه می‌داد و موجب رعب و ترس دشمن می‌شد.

حسینی با اشاره به لزوم معرفی ابعاد زندگی این شهید والامقام بیان داشت:  جوانان، نوجوانان و هنرمندان باید کمک کنند تا ابعاد مختلف این شخصیت برجسته را به صورت عینی‌ معرفی کنند و بیان نمایند که رمز‌ و‌ راز محبوبیت او چه بود که میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا عاشق، شیدا و دلداده او‌ هستند.

معاون پارلمانی ریاست  جمهوری عنوان کرد: انقلاب اسلامی شخصیت‌های زیادی را به خود دیده است که خدمات فراوانی را ارائه دادند ولی چون از ولایت و‌ رهبری فاصله گرفتند به سرنوشت دیگری دچار شدند.

وی شخصیت شهیدسلیمانی را حاکم بر قلوب ایرانیان و مسلمانان واقعی دانست و تصریح کرد: عشق سردار سلیمانی به رهبری بر کسی پوشیده نیست و البته این عشق و‌ محبت، دوسویه بود و این مهم در بیانات رهبر انقلاب کاملا هویدا است و می‌فرمایند قبلا ایشان را تحسین و‌ تکریم می کردم و اکنون در مقابلش تعظیم می‌کنم، ایشان علاوه بر اینکه مرد میدان بود یک‌ دیپلمات برجسته هم بود و آداب مذاکره را می‌دانست و به گونه‌ای صحبت می‌کرد که مورد تائید سران دیگر کشورها قرار می‌گرفت.

حسینی در پایان اظهار داشت:‌ امروز‌ مجلس انقلابی، دولت مردمی،‌قوه قضایی ضد فساد و‌ نهادهای انقلاب و‌ مردم پای کار بوده و دست به دست هم می‌دهند تا مشکلاتی که روی‌ هم‌ تلمبار شده و‌ گره‌های معیشتی ایجاد شده برای مردم را رفع کنند و‌ تحقق این مهم با تاسی از روحیه شهید سلیمانی‌ امکانپذیر است.

کد خبر 1134507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha