شهید سلیمانی در امر انسجام، وحدت و اخوت مسلمین گام های بزرگی برداشت

سردار محمدی اصل گفت: شهید سلیمانی در امر انسجام، وحدت و اخوت مسلمین گام های بزرگی برداشت و همین امر باعث شد تا استخوان های آمریکایی ها و صهیونیسم ها یکی پس از دیگری شکسته و خرد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار «غلامحسین محمدی اصل» در یادواره شهدای لاهرود با محوریت شهید سردار سلیمانی در محل امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان خدایی بود و در امر اعتقاد به ولایت، در سخت ترین زمان همیشه حضور داشت.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: شهید سردار سلیمانی نهایت تلاش خود را کرد تا همیشه با شجاعت و استقامت به داد مردم برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی در امر انسجام، وحدت و اخوت مسلمین گام های بزرگی برداشت و همین امر باعث شد تا استخوان های آمریکایی ها و صهیونیسم ها یکی پس از دیگری شکسته و خرد شود و امروز این ها همانند یک کشتی که به گل نشسته است، به این افول مبتلا به هستند.

 

سردار محمدی اصل در ادامه با اشاره به تعداد شهدای بخش لاهرود اظهار داشت: مردم شهید پرور بخش لاهرود کارنامه درخشانی در این بخش دارند، چرا که 132 شهید والامقام، انسان های مومن و متدین و ولایتمدار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

 

وی تصریح کرد: مردم شهید پرور بخش لاهرود در طول چهل و سه سال گذشته و هم اکنون نیز در امر اطاعت از ولی امر مسلمین و در امر ادامه آرمان ها، اهداف و پیام شهدا همیشه ثابت قدم و استوار هستند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا، اظهار کرد: خداوند تعالی را شاکر و سپاسگزاریم در دومین سالگرد شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی بدست جلادان استکبار صهیونسیم و تقارن آن با ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها، دخت پیامبر بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)،  مردم بخش لاهرود با برپایی یادواره ای بنام سردار دل ها و سایر شهدای گرانقدر این بخش با ولایت میثاق مجدد کردند.

 

وی به اثرات مهم برگزاری یادواره شهدا در نسل جدید اشاره کرد و یادآور شد: معرفی شهدا و آرمان های انقلاب، جامعه ما را در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمن مصون می کند.

 

 

تجلیل و تکریم مادران شهدای حاضر در مراسم یادواره شهدای بخش لاهرود توسط فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) و شعرخوانی و مداحی از دیگر قسمت های این مراسم معنوی بود.

 

این یادواره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و محلی، نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

 

سردار محمدی اصل در ابتدای ورود به شهر لاهرود در مزار مطهر شهدای گرانقدر این شهر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و زیارت مزار مطهر شهیدان والامقام با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

کد خبر 1134565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha