خداوند حجت را توسط شهدا بر ما تمام کرد/حاج‌قاسم عبد واقعی خدا بود

حجت الاسلا صباغیان به رابطه شهید و خداوند اشاره کرد و گفت: با توجه به تجهیزات کمی که رزمندگان ما داشتند این نیروی ایمان و اعتقاد به خدا بود که توانستند در این صحنه‌ها به پیروزی برسند.سردار سلیمانی نیز عبد خدا بود و و به صورت قاطع وعده پیروزی می داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «سید ابراهیم صباغیان» امروز(۱۵دی) در مراسم تشییع شهید خوشنام در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، اظهار کرد: اگر عبد باشید و بندگی خدا را کنیدبه شهادت می رسید.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اخلاص، عبد بودن و صادق بود از مهمترین خصیصه های انسان مومن است، افزود: عبد بودن سیره شهداست و برای ما حجت است.

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه فعل بزرگان دین همانند آیت الله محمدتقی بهجت(ره) برای ما حجت است، گفت: خداوند حجت را توسط شهدا بر ما تمام کرده است.

 

این واعظ برجسته به رابطه شهید و خداوند اشاره و تصریح کرد: با توجه به تجهیزات و امکانات کمی که رزمندگان ما داشتند این نیروی ایمان و اعتقاد رزمندگان به خدا بود که توانستند در این صحنه‌ها به پیروزی برسند که دشمن با تحقیقات زیاد در این زمینه خود به این جواب رسیده است.

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عبد واقعی خدا بود و به صورت قاطع در عملیات ها وعده نصرت و پیروزی می دادند، ادامه داد: وعده های عبد خدا عهده صادق است خداوند با عبد خود همراه است.

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه اگر انسان در مدت چهل روز هر کاری را انجام دهد برای رضای خدا باشد قطعا بعد پایان چهل روز چشمه های حکمت از قبلش در لسانش جاری می شود، اضافه کرد: شهید سلیمانی عارف نبود به معنای تحصیل کرده در محضر عرفا اما حرف هایش سراسر عرفان بود چرا که عبد خدا بوده است.

کد خبر 1134566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha