عصر شعر «مروارید دی» در شیروان برگزار شد

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: عصر شعر «مروارید دی» به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی در شیروان برگزار شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر شعر مروارید دی با حضور جمعی از مدیران، شاعران، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در تماشاخانه محراب مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی برگزار شد.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: در این مراسم ضمن مداحی محمد زحمتکش، ۱۳ شاعر، جدیدترین آثار خود را به مناسبت های مذکور قرائت کردند که در پایان با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از شاعران و خانواده بزرگوار شهید امانی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

عباسپور بیان کرد: این برنامه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیروان، کانون بسیج هنرمندان، کانون بسیج مداحان  و انجمن های ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون چهار انجمن ادبی در شیروان فعال است، خاطرنشان کرد: این شهرستان در حوزه شعر و ادب یکی از شهرستان های پیشتاز در خراسان شمالی و کشور است.

 

 

کد خبر 1134603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha