لزوم توجه به استعدادها و ظرفیت‌های هنری و فرهنگی انقلابی استانها

دادمان گفت: استعدادها و ظرفیت‌های هنری و فرهنگی انقلابی بسیاری در خارج از مرکز کشور وجود دارد که باید توسط حوزه هنری شناسایی و کشف شوند و پرورش یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمدمهدی دادمان» امروز (15 دی) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: حوزه هنری یک برنامه کلی طراحی کرده است و ایراداتی دارد که برطرف خواهند شد.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه استعدادها و ظرفیت‌های هنری و فرهنگی بسیاری در خارج از مرکز کشور وجود دارد، افزود: حوزه هنری به دنبال کشف و پرورش این استعدادها است و تلاش می کند تا حرکت ها و ایده های انقلابی را در جامعه رشد دهد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی به دنبال این است تا کانون های مردمی انقلابی را شناسایی کند و مورد پشتیبانی خود قرار دهد و این موضوع سال ها مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

 

دادمان به فرهنگ و ادبیات پایداری اشاره کرد و گفت: حوزه هنری امروز به دنبال گسترش و توسعه فرهنگ و ادبیات پایداری، ادبیات انقلاب و ادبیات دفاع مقدس در جامعه و جهان است و خوشبختانه مردم ایران استقبال خوبی از آن داشته اند.

 

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: حوزه هنری این اولویت ها را امروز سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

 

 

کد خبر 1134654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha