مدیران و مسئولان از خدمت به مردم و گره گشایی مشکلات غافل نشوند

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه از نظر قرآن، آن منصب و شأنی ماندگار است که برای مردم نافع باشد و از مشکلات خلق الله گره گشایی کند، تأکید کرد: مدیران و مسئولان از خدمت به مردم و گره گشایی مشکلات غافل نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد حسینی خراسانی» صبح امروز چهارشنبه (15 دی ماه) در نشست شورای اداری خراسان شمالی با توصیه به مدیران برای گره گشایی از مشکلات مردم، ملاک مانایی را نافع بودن دانست و گفت: مدیرانی که نفعی برای جامعه بر وجود آنان مترتب نمی شود، محکوم به رفتن هستند.

 

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: حتی اگر چنین افرادی، مدتی آوازه ای پیدا کنند اما دیری نخواهد پایید که آنان به فراموشی سپرده می شوند و اگر حتی از آنان یادی شود، از آسیب ها و پلشتی های وی، سخن گفته می شود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به چندین آیات و روایات و احادیث در خصوص اهمیت خدمت رسانی به مردم به عنوان اصل خدمت نام برد و گفت: مهم نیست ملیت، گویش، جنسیت و دین و آئین مردم چیست بلکه آنچه مهم است خدمت رسانی به خلق الله است.

 

آیت الله حسینی خراسانی با تأکید بر اینکه این ملت بانجابت، شایسته بهترین ها هستند، از مدیران و مسئولان حاضر در نشست درخواست کرد تا می توانند به فکر حل مشکلات مردم باشند و به مردم نفع برسانند.

 

وی همچنین از سه هزار شهید، 10 هزار جانباز و 400 آزاده خراسان شمالی به عنوان سرمایه های عظیم معنوی خراسان شمالی نام برد و گفت: خدمت به این مردم، خرسندی رهبر معظم انقلاب و دعای شهدا را به همراه دارد که نباید از این فرصت غافل شویم.

 

 

کد خبر 1134698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha