شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب فاطمی بود

آیت الله رمضانی با بیان اینکه شخصیت حقیقی حاج قاسم سلیمانی را باید از توکل و توسلی که در میدان رزم داشت جستجو کرد گفت: سردار سلیمانی نمونه کاملی از تربیت دقیق مکتب فاطمی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، آیت الله «رضا رمضانی» امروز (چهارشنبه، 15 دی ) در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و یادواره شهدای مرزبانی و سردار شهید سلیمانی در پایگاه دریابانی بندرانزلی، تصریح کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی نماز عشق را با خون وضو گرفته بود. سردار سلیمانی نمونه کاملی از تربیت دقیق مکتب فاطمی بود.

 

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گیلان با بیان مطالب در خصوص ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و سبک زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبی را عنوان و متذکر شد:  شهید سلیمانی با دستیابی به معنای حقیقی و رسیدن به تعادل و توازن، معنویتی به مراتب بالاتر و مبتنی بر تقوای الهی داشت.

 

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی پدیده ای بود که به شوق دیدار معبود غرق در معنویت بود و نه خوف از جهنم یا شوق بهشت. شهید سلیمانی نماز عشق را با خون وضو گرفته بود و شخصیت حقیقی اش را باید از توکل و توسلی که در میدان رزم داشت و در حب به حضرات معصومین (ع) جستجو کرد.

 

آیت الله رمضانی با بیان اینکه مهمترین میدان رزم برای حاج قاسم میدان معنویت بود گفت: شهید سلیمانی می‌خواست از خودکامگی و ظلم و ستم که یکی از مهمترین ویژگی‌های منتظران مهدی(عج) است جلوگیری کند.

 

وی با تاکید بر اینکه حاکم عادلی که یکروز به عدالت رفتار کند و در نظام حاکمیتی حق مردم را ادا کند عملش از سال‌ها عبادت پنهانی بالاتر است خاطرنشان کرد: مسئولان ما اگر بخواهند به رشد لازم در بعد فرهنگی و سیاسی برسند و معنویت خود را افزایش دهند، حس عدالت و تحول خواهی در آنان افزایش خواهد یافت. 

 

کد خبر 1134707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha