از برگزاری سوگواره یاس نبوی تا اجتماع بزرگ بانوان فاطمی در همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: اجتماع بزرگ بانوان فاطمی همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه امام خمینی (ره) استان همدان برگزار می شود.

«حجت الاسلام سید علی حسینی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اجتماع بزرگ بانوان فاطمی ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این مراسم، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی برگزار می شود و زیارت حضرت زهرا(س) قرائت خواهد شد و حجت الاسلام روحی واعظ نیز دقایقی در رثای شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه(س) به مداحی خواهد پرداخت.

 

وی ادامه داد: به  منظور گرامیداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، ویژه برنامه یاس نبوی در استان تدارک دیده شده که این برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شود.

 

وی  گفت: برای دهه دوم فاطمیه نیز در بقاع شاخص برنامه‌های ویژه ای در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها از ۱۳ دی‌ماه تا ۱۷ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام  حسینی بیان کرد: این ویژه برنامه‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی با دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح استانی و کشوری در  امامزادگان و بقاع شاخص استان همدان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1134708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha