اقامه عزای فاطمی در مسجد جامع نکا

راستگو گفت: مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) همراه با مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و علامه مصباح یزدی در مسجد جامع نکا برگزار می شود.

«شعبان راستگو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با فرارسیدن ایام فاطمیه و سوگواری شهادت سرور زنان عالم، در راستای عرض ارادت به حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت این ایام فعالیت‌های مختلفی تدارک دیده شده و در شب شهادت این بانو در مسجد جامع نکا اقامه عزای فاطمی می شود.

 

مسئول امور فرهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان نکا افزود: تلاش داریم تا با اجرای برنامه های مختلف در فاطمیه در ترویج گوشه‌ای از فرهنگ و سبک و سیاق زندگی فاطمی نقش‌آفرین باشیم.

 

راستگو با اشاره به اقامه عزای فاطمی در مسجد جامع نکا گفت: مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) همراه با مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و علامه مصباح یزدی در مسجد جامع نکا برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم چهارشنبه شب 15 دی ماه همراه با نماز مغرب و عشا و با سخنرانی آیت الله سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا و مداحی سعید قانع برگزار می شود.

 

مسئول امور فرهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان نکا افزود: همزمان با شهادت بی بی فاطمه زهرا(س) بزرگداشت شهادت سردار دلها و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی و همچنین بزرگداشت سالگرد ارتحال حکیم مجاهد و عمار ولایت علامه مصباح یزدی هم در این مراسم برگزار می شود تا در راستای شعائر دینی و اسلامی و انقلابی تلاش شود.

 

راستگو یادآور شد: ترویج فرهنگ اهل بیتی از جمله وظایفی است که هر فرد مسلمان و مومنی باید در زندگی اتخاذ کند و همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

کد خبر 1134712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha