اعضای کانون شهدای بهشهر میزبان سوگواران فاطمی

قلندری گفت: در ایام فاطمیه اعضای کانون شهدای بهشهر میزبان سوگواران فاطمی هستند و با مشارکت یکدیگر در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی در جامعه تلاش می‌کنند.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر هم همچون همه شیعیان در فاطمیه ، در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) غرق عزا و ماتم شدند و با برگزاری برنامه‌های متعدد در راستای ترویج فرهنگ فاطمی قدم بر می دارند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: برگزاری آیین های عزاداری و سخنرانی و مداحی با محوریت تبیین اهداف حضرت فاطمه زهرا(س)، نصب پرچم های سیاه مزین به نام حضرت زهرا(س) بر سردرب منازل، پخت و توزیع غذای نذری در بین عزاداران فاطمی، طرح شنبه های کتاب با معرفی کتاب‌هایی با موضوع سبک زندگی حضرت زهرا(س) و اجرای طرح سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران برنامه های مهم ما در ایام فاطمیه است.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه های ایام فاطمیه اول و دوم با همدلی و همکاری کانون فرهنگی هنری شهدای نقاش محله بهشهر، بسیجیان، امام جماعت و هیئت امنا برگزار می شود و همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه عزاداری و سوگواری اجرا خواهد شد.

 

قلندری گفت: در ایام فاطمیه بچه‌های مسجد و اعضای کانون شهدای بهشهر میزبان سوگواران فاطمی هستند و با مشارکت یکدیگر در راستای تبیین فرهنگ و معارف دینی در جامعه تلاش می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اعضای کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر اقدام به تهیه نذورات با همدلی و همراهی خیرین و اعضای مسجد می کنند تا در این ایام به نام بانوی دو عالم، به نیازمندان رسیدگی شود.

 

قلندری یادآور شد: با توجه به تقارن این ایام با شهادت حاج قاسم سلیمانی، برنامه عزاداری به این مناسبت را هم با هدف ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی خواهیم داشت.

کد خبر 1134716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha