اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه آبرسانی سرانی

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با بیان اینکه ما باید در حوزه آب جدی تر وارد شویم چراکه طرح های توسعه ای نیاز به آب دارد، گفت: پروژه آبرسانی سرانی در دست اجراست که هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان به این پروژه آبرسانی اختصاص می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «علی جدی» امروز چهارشنبه (15 دی ماه) در نشست شورای اداری خراسان شمالی با بیان اینکه به زودی شاهد سفر رییس جمهوری به استان خواهیم بود، پیگیری موضوعاتی همچون راه آهن ، بزرگراه مشهد به قوچان و بجنورد و پروژه آبرسانی سرانی را از جمله مباحث مهم و قابل توجه در این سفر ذکر کرد.

 

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اهمیت بحث راه آهن و برگزاری جلسات اخیر مسئولان استانی با وزیر اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده و در اولویت قرار گرفتن این پروژه، قرارداد با فاینایس در حال انجام است که در سفر رییس جمهوری این طرح نهایی و تصویب خواهد شد.

 

جدی به آزادراه مشهد _ چناران _ قوچان اشاره کرد و با بیان اینکه طی مکاتباتی قرار بر ادامه این آزادراه تا بجنورد شده است، افزود: این مهم در سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید در حوزه آب جدی تر وارد شویم چراکه طرح های توسعه ای نیاز به آب دارد، اظهارکرد: پروژه آبرسانی سرانی در دست اجراست که هزارو 500 میلیارد تومان به این پروژه آبرسانی اختصاص خواهد یافت.

 

رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی تأکید کرد: اگر در سفر رییس جمهوری به خراسان شمالی همین سه طرح پیگیری، بررسی و تصویب شود، به نتایج مهمی دست خواهیم یافت.

 

 گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد حسینی خراسانی» عضو فقهای شورای نگهبان امروز مهمان ویژه نشست شورای اداری خراسان شمالی بود.

 

 

کد خبر 1134724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha