تجمع هیئات مذهبی در ۵ نقطه شهری و نقاط روستایی آران و بیدگل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری تجمع هیئت های مذهبی در ۵ نقطه شهری و نقاط روستایی این شهرستان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تجمع بزرگ هیئات مذهبی در سوگ شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در ۵ نقطه شامل دو نقطه در مرکز آران و بیدگل و ۳ نقطه در شهرهای تابعه این شهرستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: تجمع هیئات مذهبی در شهر آران و بیدگل در قالب هیئت «صبح شهادت مادر» از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه از مرکز هیئت مسلم بن عقیل(ع) آغاز خواهد شد و پس از راهپیمایی عزاداران، این هیئت در مراکز فاطمیه مختص آباد و فاطمیه توی ده اقامه عزا خواهد کرد.

 

مجیدی تبار خاطر نشان کرد: تجمع سوگواران حضرت زهرا(س) در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) هم ساعت ۳ عصر پنج شنبه در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با پیاده‌روی هیئات مذهبی از میدان امام حسن(ع) به سمت حرم مطهر آغاز خواهد شد و عزاداران در حرم این امامزاده عظیم الشان به سوگواری و عزاداری خواهند پرداخت.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: در این مراسم که با تلاش عوامل رسانه ای آستان مقدس به صورت زنده از سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد، مداحان اهل بیت(ع) محمد عرفانیان و علیرضا اخباری به ذکر مصیبت و مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار، به تجمع عزاداران در شهرهای تابعه این شهرستان در صبح روز اربعین اشاره کرد و افزود: تجمع هیئات مذهبی شهر ابوزیدآباد چهارشنبه ۱۵ دی ماه در شب شهادت حضرت زهرا(س) با نخل برداری و ذکر مصیبت در امامزاده عبدالله ابوزیدآباد برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: تجمع عزاداران شهر نوش آباد صبح شهادت حضرت زهرا(س) از مسجد بنی الزهرا(س) به طرف گلزار شهدا و تجمع هیئات مذهبی سفیدشهر همراه با تشییع نمادین حضرت زهرا(س) در شب شهادت از گلزار شهدای گمنام به طرف زیارت بی بی سکینه خاتون سفیدشهر برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: تجمع هیئت های مذهبی با همکاری شورای هیئات مذهبی و با هدف تعظیم شعائر دینی برگزار می شود و نظیر این برنامه ها در تمام روستاهای شهرستان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کردد: شهرستان آران و بیدگل در روز شهادت حضرت زهرا(س) به عطر شهدای گمنام معطر می شود و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا عصر روز پنج شنبه از میدان سپهبد شهید سلیمانی به طرف حرم مطهر امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(ع) برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1134740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha