اعلام برنامه های حسینیه اعظم زنجان در سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

حسینیه اعظم زنجان هر ساله در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و برنامه‌های عزاداری و سوگواری در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از روز دوشنبه در زنجان آغاز شده و تا پنج‌شنبه ادامه دارد.

 

سخنران برنامه‌های ایام فاطمیه دوم امشب حجت‌الاسلام علی محمدی است و این برنامه از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

 

فردا شب نیز به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم سوگواری در حسینیه اعظم زنجان از ساعت 20:30 برگزار می‌شود که سخنران این مراسم آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان است.

 

برنامه‌های ایام فاطمیه دوم با همکاری حسینیه اعظم زنجان و هئیت فاطمیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌های نامه‌های اجرایی برگزار و خادمین این حسینیه به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

 

در مراسم‌های فاطمیه دوم در حسینیه اعظم زنجان، حاج یوسف شبیری و سید محمود حسینی به مرثیه خوانی پرداخته و مادحین میهمان نیز در این مراسم حضور دارند.

 

بیش از 10 سال است که از سوی اعضای پایگاه بسیج حسینیه اعظم زنجان و خادمین حسینیه اعظم ایستگاه صلواتی در روز شهادت این بانوی بزرگ اسلام برگزار می‌شود.

 

حسینیه اعظم زنجان هر ساله در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده و برنامه‌های فاطمیه اول و دوم در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1134752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha