نباید در مقابل سختی ها و مشکلات، میدان را خالی کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مشکلات حوزه های مختلف و گرفتاری های زندگی از یک سو و تحریم ها و سوء تدبیرهای گذشته از سوی دیگر تصریح کرد: نباید در مقابل سختی ها و مشکلات، میدان را خالی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز چهارشنبه (15 دی ماه) در نشست شورای اداری خراسان شمالی با بیان اینکه کمال انسان در سه چیز خلاصه می شود، آشنایی با دین، صبوری در سختی ها و مبارزه با مشکلات و همچنین تدبیر در امور زندگی را سه اصل مهم کمال انسان نام برد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مشکلات حوزه های مختلف و گرفتاری های زندگی از یک سو و تحریم ها و سوء تدبیرهای گذشته از سوی دیگر تصریح کرد: با همه این مشکلات آنچه مهم است شانه خالی نکردن از مسئولیت و ایجاد رضایتمندی در جامعه است که البته این مهم با تدبیر و کار شبانه روزی محقق می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین «رضابراتی زاده» رئیس کل دادگستری خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه برقراری عدالت و مبارزه با فساد دو اولویت مهم دستگاه قضاءست، گفت: مبارزه با رانت و فساد در دستور کار دستگاه قضائی قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه فساد و رانتی که در گذشته بوده، اعتماد مردم را نسبت به مسئولان کاهش داده، تأکید کرد: ما ضمن اینکه مکلف به حمایت از مدیران به عنوان سرمایه های اجتماعی جامعه هستیم، اما در مقابل فساد مسئولان و مدیران هم طبق قانون عمل خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام براتی زاده با بیان اینکه جامعه و و نظام دیگر توان فساد را ندارد، گفت: هرچند از برخوردهای هیجانی با فساد پرهیز می کنیم اما در اعمال مجازات ها طبق قانون عمل کرده و موضوع را رسانه ای خواهیم کرد.

 

«عابدین عابدی مقدم» رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی هم در این نشست گفت: حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف نظام حاکی از بسیجی بودن مردم است که با روحیه بسیجی خود در مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان مقاومت کرده اند.

 

وی بیان کرد: در دو انتخابات اخیر استان مردم بیشترین حضور و مشارکت را داشتند لذا مشارکت ۶۴ درصدی مردم در این انتخابات، یک افتخار است.

 

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد حسینی خراسانی» عضو فقهای شورای نگهبان، امروز مهمان ویژه نشست شورای اداری خراسان شمالی بود.

کد خبر 1134764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha