گردهمایی اصناف ۱۱ استان در کرمان| بازاریان به تأسی از مرد میدان حال مردم را خوب کنند

حسن پور با تأکید بر اهمیت میدان داری بازاریان برای نجات مردم از گرفتاری های اقتصادی گفت: اگر حال مردم خوب باشد حاج قاسم از ما راضی است لذا امیدوارم اصناف و بازار به همراه تولیدکنندگان به ویژه در آخر سال حال مردم را خوب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ غلامرضا حسن پور، چهارشنبه(۱۵ دی) در گردهمایی رؤسای سازمان های بسیج اصناف، معتدمین و بزرگان بازار کشور که در مسجد وکیل بازار کرمان برگزار شد؛ گفت: کاروان بزرگان اصناف و بازار کشور در کرمان حاضر شدند که میثاق مجددی با آرمان های شهید سلیمانی داشته باشند.

 

 

رییس سازمان بسیج اصناف کشور با توجه دادن به این نکته که شهید سلیمانی مرد میدان و بارها در برهه های مختلف در عرصه نظامی حاضر بود؛ اظهار کرد: الان در بحث اقتصاد باید بازار و اصناف در میدان حاضر باشند هم به جهت جهش تولید و هم مردم را از گرفتاری ها نجات بدهند و در این میدان ورود کنند و در میدان حاضر باشند.

 

 

وی با بیان اینمه بازاریان از این موضوع استقبال کردند؛ افزود: باید با درس گرفتن از حاج قاسم، ما هم در بحث اقتصاد با میدان داری همه فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان تحول بزرگی در بازار رقم بزنیم.

 

 

حسن پور از اجرای پویش «احسان حاج قاسم» هر واحد صنفی یک خدمت؛ خبر داد که مورد استقبال واقع شده و شامل تخفیف و خدمات رایگان هر واحد صنفی به عشق حاج قاسم است.

 

 

وی با اشاره به حضور مسئولین اتاق اصناف، بسیج اصناف و فعالان اقتصادی 11 استان در این همایش، تأکید کرد: وظیفه اصلی آرامش در بازار و هوای مردم را داشتن است که اگر حال مردم خوب باشد حاج قاسم از ما راضی است لذا امیدوارم ثمره این جلسه در اصناف و بازار به ویژه در آخر سال به همراه تولیدکنندگان این باشد که حال مردم را خوب کنند.

 

 

حسن پور در پایان تصریح کرد: در جبهه مقاومت بعد از نیروهای رسمی،  هیچ قشری به اندازه بازار شهید نداده و اصناف و بازار در کنار انقلاب است.

کد خبر 1134784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha