مدیران فراتر از بخشنامه ها عمل کنند/ دوشنبه‌ها؛ روز پاسخگویی مسئولان

استاندار خراسان شمالی در نشست شورای اداری با بیان اینکه مدیران باید فراتر از بخشنامه ها عمل کنند، روزهای دوشنبه را به روز ملاقات مردمی مدیران اختصاص داد و بر حل مشکلات مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» امروز چهارشنبه (15 دی ماه) در نشست شورای اداری خراسان شمالی بر نهادینه شدن فرهنگ پاسخگویی مدیران و مسئولان تأکید کرد و در این راستا، روز دوشنبه را روز ملاقات عمومی مردم با مدیران و مسئولان و حل مشکلات مردم اختصاص داد.

 

استاندار خراسان شمالی به برودت هوا هم اشاره کرد و با بیان اینکه بخشی از صنایع تولیدی ما به گاز وابسته است، بر صرفه جویی  همه دستگاه ها در بحث حامل های انرژی تأکید مضاعف کرد.

 

وی به اعتبار دوهزار میلیاردی استان در لایحه بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون باید اموال مازاد قابل فروش دولت در استان مصرف شود که شناسایی این اموال باید از سوی دستگاه ها در دستور کار قرار گیرد.

 

حسین نژاد، عجله در صدور مجوزها را هم به مدیران دستگاه های حاضر گوشزد و بر جانمایی مناسب اراضی و تدبیر راهکارهای آسان در بحث تضامین بانکی تأکید کرد.  

 

استاندار خراسان شمالی، بزرگترین ثروت استان را استفاده از پساب دانست و با بیان اینکه استفاده از پساب در این استان به درستی انجام نشده، افزود: ما به دنبال استحصال آب های مرزی هستیم و امیدواریم در سفر رییس جمهوری به استان بتوانیم برای این مهم کمک بگیریم.

 

وی با تأکید بر اینکه ذهن دستگاه ها باید فراتر از اعلام بخشنامه ها باشد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی، فرصت قانونی برای تبدیل وضعیت ایثارگران را از دست ندهند.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام فرمانداران و بخشداران در حفظ اراضی دولتی کوشا باشند و در این راه از صحنه سازی و گریز از قانون افراد سودجو جلوگیری کنند، بر اهمیت مناسب سازی فضای شهری برای همگان تاکید کرد و گفت: شهر متعلق به همه به ویژه افراد کم توان و سالمند است لذا این موضوع در تمام پروژه ها لحاظ شود.

 

 

کد خبر 1134803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha