تمامی دستگاه‌ها مکلف به جدیت برای محرومیت زدایی در گیلان هستند

عباسی از آمادگی همه جانبه استان برای استمرار فعالیت های مرتبط با محرومیت زدایی گفت: تمامی دستگاه ها مکلف به جدیت برای محرومیت زدایی در گیلان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز (چهارشنبه،۱۵ دی) در دیدار دبیر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، محرومیت زدایی به ویژه در نواحی روستایی و حاشیه شهرها را مورد تأکید قرار داد و گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم؛ توزیع عادلانه امکانات و سرمایه‌های کشور برای استفاده همه مردم است.

 

استاندار گیلان لازمه تحقق این مهم را تلاش و مدیریت جهادی مسئولان دانست و گفت: به تمامی دستگاه های خدمت رسان تکلیف کرده ام که برای محرومیت زدایی اهتمام و جدیت لازم داشته باشند.

 

نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته این قرارگاه در گیلان در جهت ساخت مسکن محرومان و مددجویان، از آمادگی همه جانبه استان برای استمرار فعالیت های مرتبط با محرومیت زدایی خبر داد.

 

سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه نیز در این دیدار، دیدگاه استاندار گیلان به مقوله محرومیت زدایی را ستود و با ارائه گزارشی از فعالیت های این قرارگاه در استان که شامل انجام فعالیت هایی در زمینه های ساخت مسکن محرومان، مددجویان و معلولان، تأمین جهیزیه، احداث مسجد و خانه عالم است، گفت: آمادگی لازم برای کمک به دولت در جهت اقدامات توسعه ای را داریم.

کد خبر 1134828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha