اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با عنوان جبین برگزار می شود

سام دلیری از برگزاری اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با عنوان جبین «حوزه فرهنگ کار» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهزاد سام دلیری» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار رشید اسلام  حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: این اداره کل  در نظر دارد در آستانه چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین جشنواره استانی فیلم کوتاه با عنوان جبین «حوزه فرهنگ کار» را در راستای شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی مانع زدایی ها برگزار کند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه قطعاً یکی از مولفه های تاثیر گذار پیشبرد این هدف والا استفاده از ابزار فرهنگی رسانه ای است، افزود: استفاده از ظرفیت های فرهنگی و رسانه ها مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد بنابراین در نظر است این جشنواره در دو بخش اصلی  و جانبی برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه بخش اصلی در برگیرنده تمامی موضوعات و محورهای جشنواره است، خاطر نشان کرد: شرکت در آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

 

 این مقام مسئول بخش جانبی را ویژه کارگران، تعاونگران، خانواده های آنها، کارفرمایان و تشکلات کارگری و کارفرمایی دانست و بیان کرد: شرکت کنندگان می بایست آثار خود را از تاریخ ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۸۳۶۰۰۷۴۷ و تلگرام به شماره ۰۹۲۱۳۶۰۰۷۴۷ ارسال نمایند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی  ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می بایست آثار خود را در قالب موضوعات، فرهنگ کار و زنان و اشتغال در محیط های کارگری برگزاری می شود.

 

وی مسولیت پذیری،  تعهد به سازمان و انگیزه کاری،  داشتن مهارت کاری، احسای مفید بودن، نگرش مثبت در کار، رعایت ایمنی در کار،خلاقیت و نوآوری،تلاش در کار، ارزش کار،ورزش و کار را محورهای فرهنگ کار دانست.

 

سام دلیری اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در بخش زنان و اشتغال در محیط های کارگری نیز می توانند آثار خود را با موضوعات  زنان و محیط کار، عفاف و حجاب،  مادران شاغل، زنان سرپرست خانواده،تهیه و ارسال کنند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در پایان به سه اثر برگزیده هر بخش جوایز نقدی گواهی، حضور و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

کد خبر 1134833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha