اقامه نماز اول وقت مورد توجه شهید سلیمانی بود

آیت الله حدائق گفت: اقامه نماز اول وقت مورد توجه شهید سلیمانی بود و در میدان جنگ نیز نماز را اول وقت می خواند و برای حل وضع اقتصادی جامعه باید وضعیت فرهنگی را ارتقا بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (چهارشنبه 15 دی) در هفتمین گردهمایی مبلغین قرارگاه «عمار» که به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی در مسجد «خاتم الانبیا (ص)» برگزار شد، گفت: ارزشمندترین انسان ها نزد پروردگار باتقواترین آنهاست و در آیه 54 سوره «مائده» به انسان ها هشدار داده شده که حواس خود را جمع کنند.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: برای دین داری و مسلمانی باید با دستورات خداوند همگام بود و خدای متعال را بندگی کرد.

وی با تسلیت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی، صیاد شهادت بود و شهادت، عاقبت بخیری حقیقی است و نماز اول وقت معیار موفقیت های انسان های شایسته است.

آیت الله حدائق ادامه داد: اقامه نماز اول وقت مورد توجه شهید سلیمانی بود و در میدان جنگ نیز نماز را اول وقت می خواند و برای حل وضع اقتصادی جامعه باید وضعیت فرهنگی را ارتقا بخشید.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی با دشمنان برخورد قاطع داشت اما خادم مردم بود و در برابر مردم کوچه و بازار متواضع برخورد می کرد و شهادت وی در دنیا تحول ایجاد کرد.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز تصریح کرد: ارزش انجام کارها در انجام امور به شکل فی سبیل الله است زیرا با اخلاص انجام می شود و راه برون رفت از مشکلات اخلاص است.

کد خبر 1134863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha