برپایی مسابقه بین المللی فرهنگی و معرفتی فاطمی از متن تابلوهای نقاشی زندگی حضرت زهرا(س)

شفیق با اعلام خبر برپایی مسابقه بین المللی فرهنگی، معرفتی فاطمی از متن تابلوهای نقاشی زندگی حضرت زهرا (س) گفت: این دوره از مسابقات کانون فرهنگی هنری مهدیون به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی است.

« محمود شفیق» با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های محوری کانون فرهنگی هنری مهدیون گفت:  مسابقه بین المللی فرهنگی و معرفتی فاطمی از متن تابلوهای نقاشی زندگی حضرت زهرا(س) از جمله ویژه برنامه های کانون مهدیون در ایام فاطمیه است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج افزود: با هدف تبیین فرهنگ و سیره فاطمی مسابقه فرهنگی معرفتی فاطمی در قالب برپایی تابلوهای نقاشی زندگی نامه حضرت زهرا سلام الله علیها در فضای کانون مسجد برپا شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء درک و معرفت نوجوانان و جوان به مقام عالی و شامخ حضرت صدیقه کبری(س) بیان کرد: این مجموعه تابلوها به واقعه بی نظیرترین آثار هنر نقاشی است که به صورت سلسله وار در رابطه با ابعاد مختلف زندگی نورانی حضرت زهرا(س) برای اولین بار در جهان اسلام مطرح می شود. 

 

وی بیان کرد: عاشقان اهل بیت(ع) می توانند به منظور شرکت در این دوره از مسابقات که زمان برپایی آن از ۱۳ آبان تا ۸ بهمن ماه سال جاری است به سایت مهدیون کرج مراجعه کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مهدیون کرج خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی طراحی شده است و جوایز نقدی آن از ۵ میلیون ریال تا ۱۴ میلیون ریال است. 

 

 

کد خبر 1134885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha