نشست مطالبه‌گری گروه شهید نوروزی با اعضای شورای شهر آستارا

نشست پرسش و پاسخ گروه مطالبه‌گری گروه جهادی شهید عظیم نوروزی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مرزی بندر آستارا برگزار شد.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: نشست پرسش و پاسخ گروه مطالبه‌گری گروه جهادی شهید عظیم نوروزی امروز(چهارشنبه، ۱۵ دی)  با حضور ۳ تن از اعضای شورای شهر در سالن اجتماعات شورای اسلامی برگزار شد.

 

مسئول گروه جهادی شهید عظیم نوروزی افزود: این نشست مطالبه‌گری جهت پیگیری مشکلات شهروندان برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این نشست صمیمانه جهادگران گروه جهادی شهید عظیم نوروزی به نمایندگی از مردم، در خصوص مشکلات محلات شهر اعم از آسفالت معابر، مشکلات فاضلاب، احداث پارک بانوان و سایر فعالیت‌های عمرانی به همفکری و تبادل نظر پرداختند، تصریح‌کرد: انتخاب فرد اصلح جهت تصدی سمت شهردار که از حقوق اولیه شهروندان می‌باشد از دیگر موضوعاتی بود که در رابطه با آن همفکری و تبادل نظر شد.

 

معاشرتی گفت: در این نشست اعضای شورای شهر، یاشین کمالی، وحید ودودی و محمدرضا صفرخواه به سوالات و مطالبات گروه جهادی شهید عظیم نوروزی پاسخ دادند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(ج) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: طبق مفاد گام دوم انقلاب وظایف جهادگران تنها خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی نیست، بلکه در شرایط کنونی جامعه، گروه‌های جهادی موظفند روشنگری، مطالبه‌گری و بصیرت‌افزایی کنند و در این راستا گروه جهادی شهید نوروزی و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا مطالبه‌گری از مسئولان شهرستان را در راستای برطرف کردن مشکلات مردم و عمران و آبادانی شهرستان در اولویت قرار داده است.

 

کد خبر 1134894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha