مکتب حاج قاسم منطبق بر مکتب فاطمی است

عضو فقهای شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمام مسئولان نظام اسلامی بدانند که راه حاج قاسم بر روی همه باز است و این افتخار ویژه حاج قاسم است و هر مسئولی می تواند حاج قاسم سلیمانی شود چرا که مکتب حاج قاسم منطبق بر مکتب فاطمی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد حسینی خراسانی» چهارشنبه شب (15 دی ماه) در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در محل مصلی امام خامنه ای(ره) شیروان اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و  مکتب  او برای مردم بودن و خدمت به ملت، حرکت در مسیر خون شهیدان است و هر کس رویکرد خدمت به ملت داشته باشد عزیز، محبوب و تا تاریخ ماندگار می شود.

 

 

عضو فقهای شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه باید از مکتب حاج قاسم که براساس مکتب فاطمی است درس بیاموزیم و مسئولان از خدمت به ملت دریغ نکنند.

 

 

حجت الاسلام حسینی خراسانی ضمن تسیلت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اضافه کرد: ما برای همیشه عزادار زهرا هستیم و سوگواری ما برای این بانوی اسلام ویژه ایامی در طول سال به عنوان فاطمیه نیست زیرا آنان که رستگار و پیروز شدند به برکت زهرا و خاندان او بود و هر چه نصیب حاج قاسم شده به برکت علی و فاطمه است.

 

 

وی اضافه کرد: کشور و نظامی برنده است که تحت پرچم عزت آفرین فاطمه باشد و آنچه امروز از افتخارات بزرگ، حیرت انگیز و پیروزی های درخشان در حوزه های مختلف نصیب این کشور شده به برکت ارادت به ساحت حضرت زهرا(س) عزیز است چون دشمن می داند این ملت در مسیر فاطمه قرار گرفته و در برابر هیچ قدرتی تسلیم نمی شود.

 

 

 

کد خبر 1134898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha