ترویج‌نماز عزم‌همگانی می‌خواهد

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: ترویج نماز عزم همگانی و کار گروهی نیاز دارد تا در کنار همدیگر به این‌امر دعوت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در ستاد اقامه نماز استان اصفهان افزود: نماز فرضه الهی که سبب هدایت و آرامش و دوری از گناه و مصونیت است که در این‌خصوص کیفت آن مهم است.

امام‌جمعه اصفهان افزود: هر فردی به اندازه خود باید در امر اقامه نماز همت کند چرا که ترویج نماز عزم همگانی و کار گروهی نیاز دارد تا در کنار همدیگر به این‌امر دعوت کنیم.

وی ادامه داد: نماز ارتباط دو طرفه ای است که افراد به واسطه آن به سعادت می رسند وهرچقدر این رابطه قوی و مخلصانه باشد قدر و متزلت بیشتری هم از سوی آسمان به فرد می رسد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد کسب معرفت و صبر از درگاه نماز را مهم خواند و اذعان داشت: این فرضیه دینی در ایجاد صبر طاقت در مشکلات موثر است که باید بر آن تمرکز کرد.

وی به خانواده ها سفارش کرد تا به این مقوله پرداخته و به فرزندان خود این مهم را بیاموزند که در فرضیه الهی متوسل و گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان نقش مدارس و دانشگاه ها در ترویج نماز را یک ماموریت‌مهم و وظیفه دینی برشمرد و گفت: همه تلاش کنند تا این‌مهم محقق شود.

 

*تولید محتوا دیجیتال با موضوع نماز

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در این جلسه به اقدامات فرهنگی برای گسترش فریضه الهی اشاره کرد و اذعان داشت: تولید محتوا و نشر در فضای مجازی از برنامه های ستاد اقامه است.

حجت الاسلام «ابراهیم رنجبر« با بیان اینکه این اقدامات بر اساس برنامه پنج ساله ستاد استانی اجرایی می شود، تصریح کرد: محتوای چند رسانه ای ویژه دانش آموزان و کودکان تولید شده که در شبکه های مجازی منتشر می شود.

وی آسیب شناسی برای بررسی عدم مشارکت و حضور در نماز را از برنامه های ستاد اقامه نماز با همکاری دانشگاه ها بیان کرد.

کد خبر 1134904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha