هنرمندان شیروانی، سجایای سردار دلها را به تصویر کشیدند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هنرمندان شیروانی، خصوصیات و سجایای سردار دلها را به تصویر کشیدند.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان میراث سرخ در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی شیروان گشایش یافت که هنرمندان خصوصیات سردار دلها را به تصویر کشیدند.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۵ اثر توسط علی محزون هنرمند شیروانی با ابعاد مختلف به نمایش گذاشته شده که از امروز به مدت یک هفته برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

 

 

عباسپور عنوان کرد: در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم تقریباً همه برنامه‌های عمومی به خاطر شرایط کرونا ممنوع بود و امکان برگزاری مراسم سالگرد وجود نداشت که امسال این امکان فراهم شد و با استقبال خوبی از سوی هنرمندان مواجه شد.

 

 

وی اضافه کرد: همچنین امسال در محل مصلی نمازجمعه نمایشگاه‌ عکس از حاج قاسم، برگزار شد و به رغم این‌که این نمایشگاه را قشری از هنرمندان اجرا می‌کنند اما بیشتر جلوه‌های مردمی محبوبیت حاج قاسم را نشان می‌دهد که این امتیاز بارز آن است.

 

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: همچنین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر شعر "مروارید دی" با حضورجمعی از مدیران، شاعران، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در تماشاخانه محراب مجتمع فرهنگی و هنری شهید امانی برگزار شد.

 

 

کد خبر 1134954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha