دستاورد انقلاب اسلامی تربیت نسل ایثار و شهادت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دستاورد بزرگ مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی تربیت نسل جدیدی بود که اوج این تربیت را در دوران دفاع مقدس و ایثار و شهادت شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «غلامرضا سلیمانی» امروز (پنجشنبه ۱۶ دی) در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرکرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از آزادی بستان فرمودند فتح بستان فتح الفتوح نیست، فتح‌الفتوح جونانی است که این افتخارات را آفریدند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تسلیت ایام شهادت فاطمه زهرا (س)، تصریح کرد: امروز که در تشییع جنازه شهدای گمنام در امتداد تشییع شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم، از فتح الفتوح‌های مکتب انقلاب اسلامی که همان مکتب اسلام ناب و تشییع علوی است استقبال کنیم.

 

سلیمانی با بیان اینکه شهدای گمنام الگوهای کامل برای نسل جوان و نسل‌های آینده هستند، افزود: شهدا گنجینه تمام‌نشدنی از دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دستاورد بزرگ مکتب امام راحل وا انقلاب اسلامی تربیت نسل جدیدی بود که اوج این تربیت را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و این الگوها همواره باید برای نسل جوان تبیین شود.

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: این تشییع جنازه خیرات و برکات برای جامعه و مردم این استان نازل می‌کند و امید است جوانان بتوانند بهره کاملی از الگوهای مثال زدنی ببرند.

 

کد خبر 1134982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha