اختصاص دو درصد مجموع اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی به حوزه فرهنگ

اسماعیلی از اختصاص دو درصد مجموع اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی به حوزه فرهنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر خود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، گفت: استان مرکزی مهد پرورش مفاخر و اندیشمند بسیاری است که به همین سبب دارای پیشینه تاریخی غنی می باشد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مقرر شده است که دو درصد از مجموع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی به حوزه فرهنگ اختصاص پیدا کند، افزود: هدف از سفرهای استانی دیدار و گفتگو با اهالی فرهنگ و هنر در سراسر کشور و شناسایی ظرفیت ها و استعدادهای فرهنگی و هنری و ... است.

 

این مقام مسئول، بازدید از طرح های فرهنگی و هنری در استان ها را از دیگر برنامه های سفر خود به استان مرکزی دانست و بیان کرد: امید است این سفر مقدمه ای برای سفر بعدی رییس جمهور به استان باشد.

 

اسماعیلی با بیان اینکه امیدواریم در این سفر بتوانیم موضوعات و پروژه های فرهنگی که نیاز به حمایت ویژه دارد را با همفکری و همکاری مدیران ارشد استان جمع بندی کنیم، اضافه کرد: این مهم سبب می شود تا بتوانیم آنها را در سفر رییس جمهور جزو طرح های مصوب پیشنهاد دهیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلاتی که دولت جدید در کل بودجه با آن روبروست، بیان کرد: دولت و رییس جمهور کار مهمی را انجام داده اند که مقرر شده دو درصد از مجموع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی به حوزه فرهنگ اختصاص پیدا کند

کد خبر 1135004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha