مسیر جهاد شهید سلیمانی بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود

سرلشکر سلامی گفت: مسیر جهادی که او پیموده و تأثیرات و پیامدهای ارزشمندی که در تاریخ به جای گذاشته، بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی هم محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، پنجشنبه(۱۶ دی)در آیین افتتاح تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس با اشاره به شکل گیری این موزه به همت شهید سلیمانی در سال های پایانی حضور در لشکر ۴۱ ثارالله؛ آن را گنیجنه ای نفیس و ارزشمند خواند.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این موزه همچنین مجموعه مسیر مجاهدت های لشکر ۴۱ ثارالله را در دفاع مقدس نشان می دهد.

 

 

وی ادامه داد: با افتتاح این فضای جدید مجاهدت های سردار شهید سلیمانی بعد از دفاع مقدس را تا حدودی توانسته به تصویر بکشد.

 

 

سردار سلامی با بیان اینکه البته کار است؛ افزود:  دوستان با تکامل بخشی به این خرکت می توانند فضای باارزشی برای شناسایی ابعاد جهادی شخصیت شهید سلیمانی فراهم کنند و مسیر جهادی که او پیموده و تأثیرات و پیامدهای ارزشمندی که در تاریخ به جای گذاشته بتوانند به تصویر بکشانند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: این بخشی از تاریخ انقلاب هم محسوب می شود و مربوط به شخص شهید سلیمانی نیست؛ نقاط بهم پیوسته از مسیری است که تاریخ انقلاب از دفاع مقدس تا شهادت حاج قاسم طی کرده که برای نسل های بعد می تواند درس آموز باشد و به جاودانگی و فراموش نشدن و ماندگاری این مسیر مقدس کمک کند.

کد خبر 1135019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha