پیکر «سیده نرجس خاتون مجتهد نجفی» به خاک سپرده شد

«سیده نرجس خاتون مجتهد نجفی» استاد برجسته حوزه و دانشگاه نوه گرامی حضرت آیت الله العظمی سید یونس مجتهد نجفی اردبیلی و همسر امام جمعه بروجرد که دیروز پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت بود امروز در اردبیل به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سیده نرجس خاتون مجتهد نجفی» استاد برجسته حوزه و دانشگاه نوه گرامی حضرت آیت الله العظمی سید یونس مجتهد نجفی اردبیلی و همسر امام جمعه بروجرد که دیروز پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت بود امروز در اردبیل به خاک سپرده شد.

 

ایشان متولد 1352 در شهر اردبیل هستند و از سال 1368 وارد حوزه عملیه شدند و در شهرهای شاهرود و قم به آموزش درس خارج فقه و اصول پرداختند و زیر نظر اساتیدی همچون آیات عظام بحرینی، فاضل، جوادی آملی، شب زنده دار آموزش دیده اند.

 

وی تاکنون در بسیاری از برنامه های علمی و مذهبی حضور چشمگیری داشته اند و تاکنون 8 اثر از ایشان به رشته تحریر درآمده و آخرین فعالیت قرآنی ایشان نیز رئيس هيات مديره موسسه قرآن و عترث ثقلين بودند.

 

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر ایشان پس از اقامه نماز میت با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آرامستان غریبان به خاک سپرده شد.

کد خبر 1135031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha