شهید گمنام در شهرستان اصلاندوز تشییع شد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ۲۵۰ شهید گمنام در سراسر کشور به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع می شود که یکی از این شهدا در شهرستان اصلاندوز با حضور آحاد مختلف مردم استان به خاک سپرده شد.

«علی واحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 250 شهید گمنام در سراسر کشور  به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع می شود که یکی از این شهدا در شهرستان اصلاندوز با حضور آحاد مختلف مردم استان به خاک سپرده شد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: این شهید گمنام امروز 16 دی ماه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور آحاد مختلف مردم شهر اصلاندوز تشییع و در مرکز آموزشی شهید مدنی مرزبانی اصلاندوز به خاک سپرده شد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: دیروز نیز یکی از شهدای تازه شناسایی شده به نام «قادر عبداللهی» نیز در شهر اردبیل با حضور مردم شهید پرور استان با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای ملاباشی به خاک سپرده شد.

 

واحد با اشاره به قدرشناسی مردم استان نسبت به پیکر شهدا و حضور در آئین خاکسپاری، اعلام داشت: مردم ولایی و شهید پرور شهر اردبیل با حضور خود در آئین استقبال از پیکر شهدا همیشه قدردان فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی مردان سرزمین خود هستند.

 

وی بیان کرد: مراسم های شبی با شهدا و وداع با شهدا در مناطق مختلف استان اردبیل طی روزهای گذشته برگزار شد و استقبال عمومی مردم از این مراسم های معنوی بسیار عالی بود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان افزود: امنیت و آرامش امروز را مرهون خون پاک شهدا هستیم و آنها اجازه ندادن که مردم در سختی و نگرانی باشند و امروز نیز مردم در استقبال از این قهرمان سنگ تمام گذاشته اند.

کد خبر 1135047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha