۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمانشاه تشییع شدند

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس، با حضور مردم شهید پرور و مسئولان استان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،  امروز پنجشنبه ۱۶ دی با حضور جمعی از مسئولان، مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه کرمانشاه از چهارراه مدرس تا مسجد جامع کرمانشاه پیکر مطهر ۳ شهیدگمنام تشییع شده است.

 

براساس این گزارش ، مردم ولایتمدار  و شهید پروراستان امروز با سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل، حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری اعلام  و بار دیگر به دشمنان نشان دادند تا پای جان از نظام حراست و پشتیبانی ولایت فقیه و رهبری هستند.

 

همچنین، مردم ، جوانان و حتی کودکان با وجود سردی هوا  با در دست داشتن پرچم و دست نوشته‌ها ، عکس شهید سلیمانی  و سربندهایی با محتوای «یا زهرا»،«یا حسین» ، «من هم یک سلیمانیم» و« شهیدان زنده اند الله اکبر» « ما ملت بیداریم، از آمریکا بیزاریم»در این مراسم  با رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت کردند.

 

 

 

 

گفتنی است، این سه شهید گمنام در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله به مقام شهادت نائل آمده اند و در زمان شهادت ۴۵، ۲۱ و ۱۹ ساله بوده اند.

 

لازم بذکر است، یکی از این شهدای والامقام عصر امروز در شهرداری کرمانشاه و  شهید دیگر روز شنبه(۱۸ دی) در محوطه صدا و سیما استان  و پیکر مطهر شهید دیگر نیز روز یکشنبه در تیپ ۲۸۱ ارتش آرام خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 1135058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha