ارائه مباحث حقوقی به زندانیان فارس در طرح «هر مسجد یک حقوقدان»

حیدری گفت: مشاوران حقوقی دبیرخانه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با تشکیل گروه های جهادی پس از هماهنگی با سازمان زندان‌ های فارس در مراکز پیش بینی شده حضور می یابند و آگاهی لازم در خصوص مباحث حقوقی را به زندانان ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرشید حیدری»، امروز (پنج شنبه 16 دی) در برنامه حضور مشاوران بسیج حقوق دانان استان فارس در زندان مرکزی شیراز گفت: ارائه مشاوره حقوقی در قالب گروه های جهادی به زندانیان در رفع مشکلات آنها و آشنایی با مسائل حقوقی کمک مطلوبی کرده است.

مسئول طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در بسیج حقوقدانان و دادگستری فارس افزود: مشاوران حقوقی دبیرخانه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با بسیج حقوقدانان فارس و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان همکاری مطلوبی داشته اند.

وی اضافه کرد: این همکاری و تعامل موجب شده خدمات مشاوره و معاضدت به زندانیان استان ارائه شود و آگاهی های عمومی زندانیان در خصوص مسائل حقوقی و قضائی افزایش یابد.

حیدری تاکید کرد: مشاوران حقوقی دبیرخانه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» با آموزش همگانی حقوق و با تشکیل گروه های جهادی پس از هماهنگی با سازمان زندان‌ های استان در مراکز پیش بینی شده حضور می یابند و این مشاورین متشکل از وکلا، کارشناسان و سردفتران عضو دبیرخانه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» و نمایندگان دفاتر حمایت حقوقی از ایثارگران و بسیجیان هستند.

کد خبر 1135104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha