‍ جلسه هم اندیشی تشکیل کارگروه مهدویت در منطقه خیرآباد برگزار شد

‍ جلسه هم اندیشی تشکیل کارگروه مهدویت در منطقه خیرآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه هم اندیشی پیرامون تشکیل کارگروه مهدویت در منطقه خیرآباد شهرستان ورامین با حضور امام جماعت های مساجد منطقه، امام جمعه خیرآباد، دبیر کارگروه مهدویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوبشرق استان تهران، سرپرست ستاد نمازجمعه، مسئول بنیاد فرهنگی حضرت موعود دفتر خیرآباد و روابط عمومی نهاد نمازجمعه خیرآباد در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد.
مهدی شهدوست دبیر کارگروه مهدویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جنوبشرق استان تهران در این جلسه گفت: موضوع ترویج فرهنگ مهدویت باید نه تنها در شهر بلکه د محله‌ها نیز گسترش پیدا کند.
وی افزود: با کارهای متنوعی می توان نوجوانان و جوانان را با فرهنگ مهدویت آشنا کرد و همچنین فعالیت های بسیار خوبی را با موضوع مهدویت در سطح منطقه و محله ها اجرا کرد.

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد در ادامه جلسه گفت:تا زمانی که کار تشکیلاتی نباشد نمی شود کاری را به درستی انجام داد مخصوصا بحث مهدویت که نیاز ضروری و اولیه همین موضوع است.
وی گفت: می توان از پتانسیل و ظرفیت مساجد در بحث ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه استفاده کرد.
امام جمعه خیرآباد افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی بنام سه شنبه های مهدوی اقدامی خوب است اما مقدمه ای برای شروع بحث مهدویت است، باید مردم را با امام زمان آشنا کنیم تا یک ارتباط مردمی برقرار شود.
حجت الاسلام طزری عنوان کرد: پیشنهاد می کنم در بحث ارتباط با مدارس پیشگام باشیم چرا که مدارس یک پتانسیل بسیار خوبی است و دانش آموزان فعالی داریم که می توان با راهکارهای مختلف با دانش آموزان ارتباط گرفت و آنان‌ را جذب در کارها کرد.

کد خبر 1135122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha