شام غریبان شهادت حضرت زهرا (س) در جوار امامزادگان البرز برگزار می شود

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ فاطمی و برپایی آیین یاس نبوی در امامزادگان البرز گفت: شام غریبان شهادت حضرت زهرا (س) در جوار امامزادگان البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در حاشیه آیین تجمع عزاداران فاطمی در کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حضرت زهرا سلام الله علیها بزرگ بانوی معرفت و کمال هستند انسانی با شخصیت جامع الاطراف که تمامی صفات یک انسان کامل را در خود جمع کرده اند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: آیین روضه خوانی و مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در 2 امامزاده واجب التعظیم استان البرز به صورت متمرکز برپا می گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ فاطمی اظهار کرد: از ابتدای ایام فاطمیه به مناسبت گرامیداشت این ایام ویژه برنامه یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان استان البرز به صورت جامع و کامل در قالب برنامه های متنوع برگزار شد.

 

وی ادامه داد: با هدف تبیین مقام عالی حضرت زهرا سلام الله علیها و الگوسازی این شخصیت والامقام میان مردان به ویژه بانوان مراسم های سخنرانی و برپایی مشاوره های رایگان با محوریت آستان مقدس امامزادگان در سطح استان البرز برپا شد.

 

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: از ابتدای هر دو دهه فاطمیه تا روز شهادت آن حضرت بیش از 60 برنامه محوری برگزار شد که رویکرد اصلی آن تبیینی و معرفتی بود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و امامزاده محمد(ع) در حصارک کرج میزبان آیین شام غریبان شامگاه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها هستند.

کد خبر 1135125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha