دشمنان از تفکر و مدیریت جهادی شهید سلیمانی هراس دارند

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت جهادی و انقلابی داشت گفت: دشمنان از تفکر و مدیریت جهادی شهید سلیمانی هراس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «سردار احمد خادم سیدالشهدا» شامگاه (پنجشنبه ۱۶ دی) در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌ها و مراسمات مذهبی شهرستان اندیمشک از جمله در عاشورا، ایام فاطمیه و همچنین مواکب اربعین، در استان خوزستان زبانزد هستند اظهار کرد: مردم غیور و ولایتمدار شهرستان اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی از جنگ را انجام می‌دادند و یک‌هزار شهید را در جنگ تحمیلی و هشت شهید را در دفاع از حرم تقدیم کردند.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اينکه ملت بزرگ ایران تاکنون سختی کشیده‌اند اما مقاومت کرده‌اند افزود: امام خمینی (ره) فرمود که حفظ نظام از اوجب واجبات است و نیروهای مسلح و مردم که در صحنه‌های مختلف حاضر هستند، این وظیفه را بر عهده دارند.

 

وی اذعان کرد: امام خمینی (ره) افرادی مانند شهید «توکل قلاوند» مسئول اطلاعات قرارگاه کربلا از شهدای اندیمشک را پرورش داد که با شهید باقری در دوران دفاع مقدس، عملیات‌های بزرگی را علیه صدام طراحی می‌کرد.

 

سردار خادم سیدالشهدا با اشاره به اینکه طبق آیات قرآن کریم، وقتی کسی بخواهد کار شایسته و خوب انجام دهد، عزیز و محبوب دل‌ها می‌شود تصریح کرد: حضرت محمد (ص) فرمودند که نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و همچنین جهاد فی سبیل‌الله، نزد من محبوب هستند.

 

وی با بیان اینکه نماز ما را به خوبی‌ها سفارش می‌کند و جوانان و نوجوان باید به نماز اول وقت توجه داشته باشند عنوان کرد: احترام گذاشتن به پدر و مادر ضرورت دارد چرا که دشمنان به دنبال این هستند که مادر در خانه اجمال شود و چیزی به نام مادر که به عنوان محور و کانون گرم خانواده به حساب می‌آید، وجود نداشته باشد.

 

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت جهادی و انقلابی داشت و با دشمنان به شدت برخورد می‌کرد بیان کرد: دشمنان از تفکر و مدیریت جهادی شهید سلیمانی هراس دارند و برای همین اقدام به حذف تصاویر این شهید والامقام در اینستاگرام می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی تاکید زیادی بر پشتیبانی و حمایت از ولایت فقیه داشت، برای رضای خدا کار می‌کرد و در راه خدا هم به شهادت رسید.

 

سردار خادم سیدالشهدا در ادامه به بیان خصوصیات و خاطراتی از شهید سلیمانی و همچنین دلایل ایستادگی و استقامت حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار پیامبر اکرم (ص) در شعب ابی‌طالب پرداخت.

 

کد خبر 1135133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha