لزوم ادامه همکاری سازمان آب و برق خوزستان با شهرداری اندیمشک

رضایتی با بیان اینکه کارخانه سنگ‌شکن، ماسه‌شویی و کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک توسط حریم‌بانی سازمان آب و برق استان خوزستان به روی شهرداری بسته شده و اجازه برداشت مصالح را نمی‌دهد گفت: ادامه همکاری این سازمان با شهرداری اندیمشک ضرورت دارد.

«احسان رضایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: کارخانه سنگ‌شکن، ماسه‌شویی و کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک با حدود ۳۰ سال قدمت، اکنون توسط حریم‌بانی سازمان آب و برق استان خوزستان به روی شهرداری بسته شده و به شهرداری که اجرای پروژه‌های شهری را بر عهده دارد، اجازه برداشت مصالح داده نمی‌شود و حدود ۲۰ روز می‌گذرد که خدمت‌رسانی به شهروندان متوقف شده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک افزود: متاسفانه با اینکه برداشت‌هایی به صورت غیرمجاز اتفاق افتاده است اما با این وجود، سازمان آب و برق خوزستان مانع خدمت‌رسانی شهرداری شده و اجازه برداشت مصالح رودخانه‌ای که در راستای تولید مصالح برای پروژه‌های عمرانی به کار گرفته می‌شود را نمی‌دهد و همین مهم موجب شده که زیرسازی خیابان‌ها در کوی جانبازان با مشکل مواجه شود و آبگرفتگی‌هایی در معابر شهری رخ دهد.

 

وی اذعان کرد: برای پرکردن چاله‌هایی که به مرور زمان ایجاد شده نیاز به تولید آسفالت داریم و سازمان آب و برق استان خوزستان باید با ما نهایت همکاری را داشته باشد تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

 

رضایتی تصریح کرد: پس از درخواست شهروندان مبنی بر زیرسازی خیابان‌ها و پر کردن چاله‌های سطح شهر، ما در شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم این درخواست‌ها را به شهرداری انتقال دادیم و شهرداری هم مکاتباتی با استاندار خوزستان انجام داده است و اکنون منتظر تصمیم استاندار هستیم که این مشکل را با درایت خود مرتفع کند و با برداشت مصالح، خدمات مربوط به آسفالت شهری از سر گرفته خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست شورای راهبردی بخش معادن استان گفت که بر اساس شرایط و ضوابط برداشت شن و ماسه، اولویت برداشت با شهرداری‌هایی است که دارای شرکت‌های شن و ماسه هستند و این اقدام باعث تسریع آسفالت و زیباسازی شهر می‌شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک خاطر نشان کرد: ضرورت دارد استاندار خوزستان و معاون وی این مشکل را مرتفع کنند تا بتوانیم با شتاب بیشتری به خدمت‌رسانی به مردم اندیمشک ادامه دهیم.

 

کد خبر 1135134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha