نمازجمعه تهران میزبان ۱۳ شهید گمنام/ نمایش ۲  نمونه موشک شلیک شده به عین‌الاسد

نماز جمعه این هفته تهران که به امات امامت آیت‌الله کاظم صدیقی اقامه می شود میزبان ۱۳ شهید گمنام به عدد ۱۳ موشکی که برای حمله به عین‌الاسد به کار برده شد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام‌خمینی (ره) و به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد. در نمازجمعه این هفته تهران گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عملیات کربلای ۴ و ۵ و همچنین ایام‌الله حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، در نماز جمعه این هفته تهران نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو نمونه از موشک‌هایی که در حمله به عین السد استفاده شده در محوطه مصلی برای بازدید و مشاهده نمازگزاران تدارک دیده‌ شده است. گرامیداشت یاد و نام آیت‌الله مصباح یزدی، مداحی حاج مرتضی طاهری و استقرار موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های نماز جمعه این هفته تهران است.

 

نماز جمعه این هفته تهران از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و شبکه امامت در پیام‌رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat و همچنین پایگاه اینترنتی هیئت آنلاین نیز پخش می‌شود.

کد خبر 1135156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha