افتتاحیه سومین رویداد سراسری تئاتر سردار آسمانی| هنرمندان ۲۷ استان کشور در کرمان حضور می یابند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از حضور هنرمندان ۲۷ استان کشور طی برگزاری این رویداد در استان خبر داد و بیشترین مشارکت را مربوط به استان های تهران، کرمان، گیلان و آذربایجان شرقی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیین افتتاحیه سومین رویداد سراسری تئاتر سردار آسمانی، همزمان با سالروز تشییع پیکر مطهر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و یاروفادارش در کرمان؛ صبح(۱۷ دی) از بیت الزهرا-موقوفه حاج قاسم- انجام شد.

 

 

در این مراسم محمدرضا علیزاده، گفت: این رویداد به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، بنیاد فرهنگی روایت فتح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با دبیری سید وحید فخر موسوی در کرمان برگزار می شود.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری این رویداد در سه بخش تئاتر خیابانی، نمایشنامه نویسی و رادیو تئاتر؛ اظهار کرد: استقبال خوبی از سوی هنرمندان سراسر کشور صورت گرفت.

 

 

وی افزود: ۲۴۶ اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شد که از این تعداد ۱۳۵ اثر در بخش اصلی و تئاتر خیابانی، ۷۱ اثر نمایشنامه نویسی و ۴۰ اثر رادیو تئاتر است.

 

 

علیزاده از حضور هنرمندان ۲۷ استان کشور طی برگزاری این رویداد در استان خبر داد و بیشترین مشارکت را مربوط به استان های تهران، کرمان، گیلان و آذربایجان شرقی دانست.

 

 

وی تصریح کرد: پس از داوری های انجام شده؛ ۱۶ گروه در بخش اجرای خیابانی و هفت گروه هم برای رادیو تئاتر حضور دارند.

 

 

 

در برگزاری افتتاحیه میهمانان، مدعوین و مسئولین در قالب کاروان (حرکت و اعزام نمادین کاروان رزمندگان به جبهه‌ها) به سمت گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های سردار آسمانی حرکت می کنند.

کد خبر 1135170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha