شهید سلیمانی عصاره انقلاب اسلامی است

حسین معروفی گفت: امروز سردار سپهبد شهید سلیمانی شناسنامه، عصاره ملت ایران، عصاره انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۷ دی ماه مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۵۰۰ شهید جنوب کرمان در شهر کهنوج برگزار شد.

«حسین معروفی» در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: عشایر از محجوب‌ترین اقشار جامعه هستند که در دوران جنگ تحمیلی حضوری خودجوش در خطوط مقدم جبهه داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عشایر را قشری ایثارگر، شجاع، مظلوم، تولیدگر، فداکار و مرزدار کشور برشمرد و افزود: باید بیشتر از پیش به عشایر توجه کرد چرا که عشایر همواره در خدمت انقلاب بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر ما قهرمانانه امام خود را در عرصه‌های مختلف یاری کردند و در طول تاریخ انسان های بیگانه ستیزی بوده اند و هیچ گاه زیر بار ظلم نرفتند.

معروفی با اشاره به این که شهدای عشایر در دفاع از خاک کشورمان پیشگام بودند، تاکید کرد: مردمان عشایر با وفاداری نسبت به آرمان های انقلاب بیش از 12 هزار شهید در استان و بیش از 500 شهید در جنوب تقدیم کردند.


فرمانده سپاه ثارالله کرمان نقش عشایر در دوران تنهایی انقلاب و انقلاب اسلامی را برگی برنده، برگی سبز، سربلند و با غیرت در صحنه های جنگ نابرابر دانست.

وی با اشاره به این که عشایر از افتخارات کشور هستند، ابراز کرد: امروز سردار سپهبد شهید سلیمانی شناسنامه، عصاره ملت و انقلاب اسلامی است.


معروفی نقش حاج قاسم را محور واقعی امت اسلامی و ملت ایران قلمداد کرد و افزود: امروز دشمنان با تمام توان در حوزه جنگ نرم مثلث مقاومت، جهاد و شهادت را هدف قرار داده اند و اگر تزلزلی در این سه ویژگی پیدا شد آن مملکت به خودی خود در زیر سلطه دشمن قرار می گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با یادآوری جنایت ۱۳ دی ماه سال ۹۸ دشمن در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: هدف دشمن از این اقدام، از کار انداختن قلب سردار سلیمانی بود اما فکر نمی کرد ۸۰ میلیون قلب سلیمانی در ایران می تپد، امروز همه دختران و پسران ما سلیمانی هستند زیرا اندیشه سلیمانی در آنها نهادینه شده است.

وی از امام شناسی و دشمن شناسی به عنوان راه های مقابله با فتنه دشمن یاد کرد و گفت: اگر این موضوعات را خوب بشناسیم هیچگاه در معرض فتنه قرار نمی گیریم.

معروفی یادآور شد: از رسانه ها درخواست داریم عشق مردم به حاج قاسم و شهیدان را تحلیل کنند و هوشمندی مردم را به تصویر بکشند.

فرمانده سپاه ثارالله در خاتمه از مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب قرآن، پیامبر (ص)، اهل بیت علیه السلام، مکتب عاشور و امام راحل نام برد و تصریح کرد: شهید بزرگ و عزیزمان آنچه امامین انقلاب برای اسلام، شیعه، مسلمین و انقلاب ترسیم کرد، و در مقیاس جهان اسلام عملیاتی کرد.

کد خبر 1135203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha