لزوم تقویت معنویت در جامعه/درس پذیری از ولایت مداری حضرت زهرا(س) مورد توجه باشد

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به معنویت گرایی حضرت زهرا(س)، گفت: وظیفه طلاب، مسئولان و جامعه فرهنگی و قرآنی تقویت روحیه معنویت در جامعه امروز است. و اگر این امر تحقق پیدا کند ما در تمام ابعاد پیشرفت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«سیدحسین شفیعی» شامگاه (۱۶دی)‌در  سومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) که به میزبانی نماینده ولی فقیه درمازندران در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) و قردانی از مردم شریف مازندران برای حضور در محافل عزاداری ایام فاطمیه و آئین تشییع شهدای گمنام، اظهار کرد: سوز شهادت حضرت زهرا (س) همچنان تازه است و عمق این حادثه به اندازه ای غم بار و دردناک است که هرچه از آن زمان می گذرد یاد حضرت زهرا(س) هر سال تازه تر می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه از شهر مقدس قم به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت و سلامت شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است اما سوز شهادت سردار دل ها قاسم سلیمانی بیشتر است و ادای احترام ملت شریف ایران اسلامی به سیدالشهدای جبهه مقاومت نشان از حقانیت سردار سلیمانی و قدردانی از زحمات ایشان در بحث دفاع از انقلاب و اسلام دارد.

 

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در زندگی و آخرت شفیع انسان ها است، گفت: معنویت گرایی زندگی حضرت زهرا (س) باید مورد توجه همگان باشد.

 

حجت الاسلام شفیعی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز تقویت معنویت است، افزود: وظیفه ما طلاب و اساتید، مسئولان و جامعه فرهنگی و قرآنی تقویت روحیه معنویت در جامعه است. و اگر این امر تحقق پیدا کند ما در تمام ابعاد پیشرفت خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه زهرای مرضیه مردم دار بود، اضافه کرد: حضرت زهرا(س) در دلدادگی به مردم، مردم را برای خدا می خواست و اهل حزب و جناحی نبود که بخواهد مردم داری نمایشی داشته باشد بدون چشم داشت مردم داری می کرد.

 

حجت الاسلام شفیعی از حضرت زهرا(س) به عنوان شهید را ه ولایت یاد کرد و برلزوم الگوگیری از مواضع ولایت مداری آن حضرت تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) زمان شناس و دشمن شناس بود، گفت: شناخت ما از ولایت فقیه باید همانند شناخت حضرت زهرا(س) از ولایت باشد.

 

 

 

کد خبر 1135211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha