مدیران در مقابل خون شهدا مسئول هستند

حجت‌الاسلام صالحی گفت: مدیران در مقابل خون شهدا مسئول هستند و در روز قیامت باید به خون پاک این عزیزان پاسخ بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به بازگشت ۲۵۰ شهید گمنام تازه تفحص شده به کشور اشاره کرد و افزود: حدود ۳ هزار خانواده شهید گمنام در کشور چشم انتظار بازگشت فرزندشان هستند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه پس از گذشت بیش از ۳۰ سال چشمان خانواده‌های معظم شهد به در مانده است، افزود: حال مادران شهدا را کسی نمی‌تواند درک کند، آنان سفیران سیدالشهدا(ع) هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران فرزندان‌شان را تقدیم انقلاب و کشور کردند تا با عزت زندگی کنند، تصریح‌کرد: مدیران در مقابل خون شهدا مسئول هستند و در روز قیامت باید به خون پاک این عزیزان پاسخ بدهند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه برخی‌ها عکس شهدا را به دست گرفته ولی عکس شهدا رفتار می‌کنند، گفت: شهدا مظهر اقتدار کشور هستند و امروز شهید سلیمانی قدرتش از سردار سلیمانی بیشتر است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه آرزوی دشمنان برکناری ۴۵ روزه بشار اسد بود، اظهارکرد: دشمنان امروز به زباله‌دان تاریخ پیوستند، آنان در باتلاق یمن گیر کردند و با پشیمانی از آن خارج می‌‎شوند و جامعه جهانی عزت مردم مظلوم یمن را خواهند دید چرا که عزت در مقاومت است.

 

وی از وضعیت آرامستان آستارا انتقاد کرد و افزود: آقایان مسئول فکری برای این وضعیت کنید.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه ظرفیت آرامستان آستارا تکمیل شده و نیازمند پیش‌بینی یک محل جدید و تدارک برای آماده‌سازی آن است، خاطرنشان‌کرد: برگزاری مراسم ترحیم در خارج از مساجد باعث بروز پدیده‌های عجیب جدید شده است و امیدواریم با بهبود شرایط کرونا، باز هم شاهد برگزاری این مراسم در مساجد به عنوان یک مکان مقدس باشیم.

کد خبر 1135267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha