انسجام و همبستگی ملت، دشمنان را در اتاق های فکرشان محبوس کرده است

حسنی با بیان اینکه مروز رویش های جدیدی با بهره گیری از علم و دانش و قدرت جوانی شکل گرفته که پشتوانه اقتدار ایران است، گفت: دیروز فاتحان و امروز وارثان میمک قدرت نرم جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان می کشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، ظهر امروز(۱۷ دی) در مراسم گرامیداشت فتح میمک، اظهار کرد: اجتماع عظیم وبا شکوه مردم امروز در مراسم گرامیداشت فتح میمک نشانگر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و شکست دشمن دارد.

 

« محمد سبحان حسنی»  با بیان اینکه دیروز فاتحان و امروز وارثان میمک قدرت نرم جمهوری اسلامی  را به رخ دشمنان می کشند، ابراز داشت: پیام این اجتماع این است که بعد از 41 سال که از عملیات میمک می گذرد، همواره  فاتحان میمک و نسل جوان ما همبستگی و وفاق خود را با آرمان‌های شهدا حفظ کرده و در این مسیر گام بر می دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه شهدای عزیز ما در مقابل متجاوزان بعثی مردانه  ایستادند و حماسه آفریدند، گفت: امروز فتح میمک به عنوان ثمره آن مجاهدت ها با اجتماع عظیمی از مردمی برگزار می شود که  وارث آن رشادت ها و دلاورمردی هایند و بعنوان ذخائر ارزشمندی، قدرت نرم ایران را به رخ می کشند.

 

وی با بیان اینکه امروزه دشمن به خوبی قدرت سخت و نرم ایران را درک کرده است، یادآور شد: دشمن در تلاش است تا با بهره گیری از قدرت سایبر، توان رسانه ای و جنگ های نا متقارن حلقه محاصره را تنگ تر کند و در اتاق فکر خود می کوشد تا در نطام باورها، ارزش ها و اعتقادات ما خللی ایجاد کند، اما نمی داند همین اجتماع با شکوه امروز ما پیامی است به دشمن که در این عرصه هم به مانند عرصه های دیگر شکست خورده و راهی بجز عقب نشینی ندارد.

 

حسنی یادآور شد: امروز وقتی  دختر نوجوان ما از آرمان های پدری خود با صدای رسای دفاع می کند و فریاد می زند که ما مسیر شهدا را ادامه می دهیم خود بیانگر این واقعیت است که رویش های جدیدی شکل گرفته که نه تنها آرمان‌های انقلاب و نظام را حفظ نموده بلکه با الهام از ارزش های ناب اسلامی و ایرانی و با قدرت جوانی و بهره گیری از علم و دانش مسیرهای لایتناهی را در نوردیده و آن را پشتوانه اقتدار ایران عزیز نموده است.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن از اتحاد، همبستگی و در کنار هم بودن ما می ترسد و این انسجام و همبستگی دشمن را در اتاق فکر خود محبوس کرده، از حضور همه عزیزان در این اجتماع عظیم تقدیر و تشکر کرد و گفت: حضور با شکوه شما در این مراسم پیامی به اتاق فکر دشمنان ارسال کرد که ایران هروز نسبت به دیروز مقتدرتر می شود.

کد خبر 1135289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha