کانون های مساجد البرز در هفته ای که با یاد سردار دلها و حضرت زهرا(س) گذشت

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در هفته ای که گذشت با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین فرهنگ فاطمی ویژه برنامه های خود را برنامه ریزی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در هفته ای که گذشت با یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین فرهنگ فاطمی ویژه برنامه های خود را برنامه ریزی کردند.

 

هفته گذشته از یازدهم تا هفدهم دی ماه شاهد رویدادها و اخبار قابل توجهی از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در قالب برپایی برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت تبیین فرهنگ فاطمی بودیم. 

 

حضور پرشور در اجتماع عظیم عزاداری حضرت زهرا (س) در جای جای استان

 

نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با حضور پرشور در صحنه اجتماعی عزاداری فاطمی در جای جای استان البرز بار دیگر با ارزش های ایمانی و الهی تجدید پیمان بستند. 

 

اجتماع عظیم راهپیمایی عزاداران مسجدی تنها مربوط به شهرهای استان البرز نبود، بلکه در روستاهای استان البرز نیز آئین عزاداری و دسته های سینه زنی نیز برپا بود.

 

برپایی مسابقه بین المللی نقاشی ویژه شهادت حضرت زهرا (س)

 

از جمله کانون های موفق در جریان برپایی ویژه برنامه های استانی و کشوری کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج است که به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها مسابقه بین المللی نقاشی ویژه شهادت آن حضرت را با محوریت کانون مسجد برپا کرده است.

 

این مسابقه فرهنگی و هنری بین المللی از ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تا روز میلاد آن حضرت ادامه دارد و علاقمندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به آدرس مهدیون کرج مراجعه کنند. 

 

تهیه و توزیع غذا با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد به مناسبت ایام فاطمیه

 

برپایی موکب های خدمت رسانی و محرومیت زدایی یکی از ویژگی های شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است به ویژه کانون فرهنگی هنری خور در شهرستان ساوجبلاغ که یکی از کانون های روستایی است که در کربلای معلی و سوریه هرساله ویژه برنامه غذارسانی و توزیع غذای گرم را در نظر دارد. 

 

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و ایام فاطمیه موکب های تهیه و توزیع غذا با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا بود و به نوبه خود جریان سازی فرهنگی در مسیر تبیین فرهنگ فاطمه را انجام دادند. 

 

 

 

کد خبر 1135379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha