درخشش اعضای کانون پرورش فکری آذربایجان غربی در هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش»

زهرا آبسوران گفت: ۱۱ عنوان برگزیده و شایسته تقدیر هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» به اعضای این کانون در استان رسید.

«زهرا آبسوران» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: «آنیتا بال‌نور» از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی نونهال رتبه برگزیده، «زهرا پورعلی» از مرکز شماره یک ارومیه در گروه سنی ارشد شایسته تقدیر و «ارسلان اسکندری» از مرکز ماکو نیز در گروه سنی نوباوه عنوان برگزیده را در رشته نقاشی کسب کردند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: «آیسو رشیدی» از مجتمع شهید فرخی و «هانا بافنده» از مرکز شماره ۳ ارومیه هردو در گروه سنی نونهال نیز شایسته تقدیر در رشته سفالگری شدند.

 

وی ادامه داد:« سارا حسینی» از مجتمع شهید فرخی ارومیه در گروه سنی نوخوان و «مینا خدایی» از مرکز شماره ۱ ارومیه در گروه سنی ارشد نیز در رشته خوشنویسی به ترتیب مقام های برگزیده و شایسته تقدیر را از آن خود کردند و «زهرا پورعلی» از مرکز شماره یک نیز شایسته تقدیر شناخته شده شد.

 

این مسئول تصریح کرد: در رشته عکاسی نیز «روژین پناهنده» از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی ارشد برگزیده شد و «ویانا یوسف پور» از مرکز شماره ۳ ارومیه در گروه سنی نونهال، «مهشید باقری» از مرکز شاهین‌دژ در گروه سنی نونگاه و «آنیتا بال‌نور» از مرکز شماره یک مهاباد در گروه سنی نونهال شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

وی گفت: در این جشنواره دوسالانه ۲ هزار و ۹۳۹ اثر در چهار رشته نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه ارسال شده بود که ۲۳۰ اثر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 1135421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha