برپایی ۵۵روضه فاطمی به همت خادمیاران رضوی قائم شهر

فاضل زاده گفت: به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی تعداد ۵۵ جلسه روضه ی خانگی در قائم شهر و روستاهای این شهرستان برپا شد و تعداد کثیری از خادمیاران رضوی و محبان اهل بیت(ع) و ارادتمندان به زهرای مرضیه و شهید سلیمانی اقامه عزا کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن تشریح خدمات عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در ایام فاطمیه اظهار کرد: به همت خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر، به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خدماتی ارزشمندی به محرومان و نیازمندان ارائه شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از اوج گرفتن خدمت به نیازمندان در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: همچنین خادمیاران رضوی قائم شهری در ۵۵ مکان روضه ی فاطمی برپا کردند.

 

فاضل زاده ادامه داد: به همت ۱۵ کانون خدمت رضوی این شهرستان، به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ظرف ۱۵ روز گذشته، ۵۵ مجلس عزا و روضه ی خانگی در شهر و روستای شهرستان قائم شهر از استان مازندران برپا شد و تعداد کثیری از خدمتگزاران امام رئوف و محبان اهل بیت(علیهم السلام) و ارادتمندان به سردار دلها و حضرت زهرا(س)، در این مجالس به سوگ نشستند.

 

وی یادآورشد: طرح ابتکاری تولی در سال های اخیر به همت خادمیاران افتخاری آستان قدس در مازندران به ویژه قائم شهر با هدف احیای مجالس خانگی روضه ائمه اطهار (علیهم السلام) و بزرگداشت مناسبت های مذهبی در منازل محرومین استان درحال اجرا است.

 

فاظل زاده گفت: با کمک و حمایت کانون مداحان، قرآن، تبلیغی و خیرین جلسات خانگی روضه به صورت رایگان در منزل شهدا، محرومین، بیماران، سالمندان و...برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: مداح و سخنران این جلسات نیز به همت خادمیاران رضوی هماهنگ می شوند.

 

کد خبر 1135450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha