مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برمبنای بصیرت، ولایتمداری و دینداری است

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی عاقبت بخیری را در ولایتمداری می دید گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برمبنای ولایتمداری، بصیرت و دینداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار حیدرنیا» با حضور در اجتماع عظیم مردم البرز به مناسبت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی که شنبه ۱۸ دی برگزار شد گفت: قریب به ۲ سال از شهادت مالک اشتر ولی زمان حاج قاسم سلیمانی می گذارد. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برمبنای ولایتمداری، بصیرت و دینداری است آنگونه که در وصیت نامه خود شرط عاقبت بخیری را ولایتمداری می دانست. 

 

وی با اشاره به اهمیت بیین فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: بغض رهبرمعظم انقلاب در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در سال جاری بار دیگر منزلت و والایی و مظلومیت شهید سردار دلها را به یادمان آورد.

 

 

وی عنوان کرد: هر چه پیش می رویم به ابعاد شخصیت بی نظیر و بی بدیل شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از پیش پی می بریم، شجاعت، صداقت، معنویت و ... در مکتب شهید حاج قاسم متبلور است.

 

حیدرنیا با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نزدیک به ۴۰ سال در حسرت شهادت بود اظهار کرد: حادثه تلخ شهادت این سردار عزیز دلها، عاطفه و احساس تمام آزاداندیشان را در سراسر دنیا برانگیخت. 

 

 

کد خبر 1135480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha