شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد در راه خدا و درس آموخته مکتب اهل بیت(ع) است

اکبری با اشاره به اهمیت درک و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد در راه خدا و درس آموخته مکتب اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین اکبری» با حضور در اجتماع عظیم مردمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمان و ارتحال علامه مصباح یزدی شنبه ۱۸ دی در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از اصالت ویژه ای برخوردار است. 

 

معاون دبیرکل سازمان بیداری اسلامی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد در راه خدا و درس آموخته مکتب اهل بیت(ع) است.

 

وی با اشاره به اهمیت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد:  حاج قاسم سلیمانی تربیت شده یک مدرسه ای است که امروز خودش مدرسه ای برای تربیت تعریف می شود چرا که مکتب او اسطوره ای بی نظیر است. 

 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم حاج قاسم سلیمانی را با شخصیت های بزرگ عالم مقابسه کنیم، نمی توان حق او را ادا کرد، اظهار کرد: اصولا زمانی که به پدیده مهمی می خواهد پرداخته شود باید به اصالت، متغیرهای پیرامون و اهمیت آن پرداخته شود.

 

 

اکبری ادامه داد: بهترین ویژگی و تعریف در خصوص شهید سردار دلها از نظر من این است که حاج قاسم سلیمانی یک مجاهد در راه خدا که در راه های خدا قرار گرفت این ویژگی دیگر صفات والای حاج قاسم سلیمانی را نشان می دهد. 

 

معاون دبیرکل سازمان بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: آن عقبه و پشتوانه های مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک دیپلماسی قوی در عرصه میدان پیروزی آفرین شد. 

 

کد خبر 1135514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha