هیچ محدودیت اعتباری برای تعریف طرح‌های زیربنایی در شهرک صنعتی پیشوا وجود ندارد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: هیچ محدودیت اعتباری برای تعریف طرح‌های زیربنایی در شهرک صنعتی این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در راستای تشکیل جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا که در هفته گذشته با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با محوریت شهرک صنعتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به همراه شورای معاونین طی جلسه‌ای با ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان، مشکلات را در حوزه معاونت‌ها واکاوی کردند.

در‌ این جلسه که با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و مدیر شهرک پیشوا برگزار شد، مسایل شهرک صنعتی به صورت تخصصی و از طریق معاونت‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، در این نشست در خصوص افزایش وسعت شهرک صنعتی، تقویت زیرساخت‌های آب، برق و‌ گاز با توجه به چشم‌انداز پیش رو، افزایش ضریب ایمنی شهرک، فضاسازی، زیباسازی و روشنایی معابر، استقرار آتش‌نشانی، استقرار صنایع کارگاهی و صنفی، احداث تصفیه‌خانه، اصلاح هندسی ورودی شهرک، رفع مشکلات مخابراتی و... گفت‌وگو شد.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه اظهار داشت: در جلسه مهمی که با حضور معاون محترم استاندار و پس از آن با شورای معاونین شرکت‌ شهرک‌ها برگزار شد مقرر گردید مدیریت شهرک صنعتی اقدام لازم را نسبت به زیباسازی محیط، فضای سبز، مبلمان و روشنایی معابر انجام دهد.

وی افزود:‌ با توجه به چشم انداز توسعه شهرک پیگیری دو چاه آب محمودآباد کهنه و جلیل‌آباد در دستور کار قرار گرفته است، همچنین برای تامین برق شهرک در کوتاه مدت از طرح توسعه نیروگاه برق ۸ مگاواتی شهرک‌ حمایت شده و برای رفع مشکل در بلندمدت احداث پست نیروگاهی ۶۳ کیلو وات ضروری است.

تاجیک نوری تکمیل شهرک صنعتی را از اولویت های مهم دانست و بیان داشت: با توجه به مهیا بودن ساختمان، ماشین آلات و تجهیزات آتش‌نشانی در شهرک، مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی واحد آتش‌نشانی اقدام خواهد کرد.

فرماندار پیشوا ادامه داد: یکی از زیرساخت های مهم برای شهرک صنعتی، احداث تصفیه خانه است که در این راستا با توجه به مساعدت‌های منابع طبیعی برای اختصاص زمین، مقرر شد شرکت شهرک‌ها ظرف مدت یک ماه آینده نسبت به فراخوان عمومی برای پیمانکار و تشریفات مقدماتی پیمان مذبور اقدام نماید و برای رفع مشکل تصفیه خانه در سامانه تخصیص امور اراضی جهاد کشاورزی، پیگیری‌های لازم از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری صورت گیرد.

وی در پایان گفت: استقرار شرکت خدماتی، نصب دکل مخابراتی، اصلاح هندسی ورودی و تهیه طرح حفاظتی و امنیتی شهرک از دیگر تصمیماتی است که برای شهرک صنعتی پیشوا اتخاذ گردیده است.

کد خبر 1135537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha