تحقق وعده ستاد امر به معروف نسبت به حمایت از آمران به معروف

حجت الاسلام خان محمدی از اهدای مجوز تشکل های مردمی به خبرنگار فساد ستیز اهوازی در راستای قانون حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور طی مراسمی از زحمات خانم عاطفه اسماعیل منش خبرنگار فساد ستیز اهوازی خبرگزاری فارس توسط معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور در سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام سید علی خانمحمدی معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور اظهار داشت: براساس ماده 8 قانون اساسی حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر از وظایف نظام و علی الخصوص این ستاد می باشد.


وی گفت:مدتی است که ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور براساس قانون پیگیر پرونده های آمران به معروف می باشد و در جهت حمایت از این عزیزان تمام تلاش خود را می کند.


سخنگوی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور گفت:ستاد امر به معروف ونهی از منکر در راستای طرح گشت ارشاد مسئولین از هر شخصی که فساد مسئولین را افشا کند تا حصول نتیجه و برکناری آن مدیر تمام تلاش خود را انجام می دهد.


حجت الاسلام خانمحمدی افزود: در همین راستا در این جلسه از زحمات خبرنگار فساد ستیز و ناهی از منکر فارس خانم اسماعیل منش تقدیر به عمل آمده ومجوز راه اندازی مرکز مطالبه‌گری و احیاگری امر به معروف اهدا شد.


گفتنی است، خانم اسماعیل منش از فعالان اجتماعی موثر خوزستانی است که پیگیری مطالبات مردمی و پرونده‌های فساد اداری و اقتصادی توسط او در سطح کشور مورد استقبال واقع شد.

کد خبر 1135564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha