تلاوت محمد موحدیان‌عطار به عنوان تلاوت منتخب پانزدهمین جلسه ارتقاء معرفی شد

پانزهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، پانزهمین جلسه از سیزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز قرآن کریم، به صورت نیمه حضوری و با برقراری ارتباط دوسویه و برخط تصویری با قاریان شرکت کننده، به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

 


در این جلسه ارتقاء، قاسم رضیعی و کریم دولتی از استادان و داوران بین المللی به عنوان کارشناس و مصطفی یادگاری، قاری ممتاز کشورمان به عنوان کمک کارشناس و دبیر جلسه، به ارائه نکات فنی و مفاهیمی و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

 

در این جلسه، محمدجماله از بوشهر، مهدی تقی‌پور از قم با پخش تلاوت تصویری ایشان و محمد موحدیان‌عطار از تهران به صورت حضوری، قاریانی بودند که هرسه نفر آیات ۲۳ تا ۳۰ سوره اسراء را از حفظ تلاوت کردند.

 

براساس این گزارش، تلاوت محمد موحدیان‌عطار از نظر کارشناسان با کسب نصاب لازم به عنوان تلاوت منتخب پانزدهمین جلسه ارتقاء معرفی شد.

 

در بخشی از این برنامه، با پخش کلیپی تاثیرگذار از سردار سلیمانی و سخنانی از حجت‌الاسلام مسعود عالی، یاد و خاطره سردار مجاهد سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان ایشان گرامی داشته شد.


در پایان این جلسه ارتقاء، دعای ختم قرآن توسط مرتضی شکوری قاری ممتاز تهرانی قرائت شد.

 

 

 

کد خبر 1135573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha